Service GROUPAMA Sector 3 București

Știai că poți merge la orice service autorizat RAR pentru efectuarea constatării daunelor auto?

constatare dauneConform legislației în vigoare, poți alege tu singur service-ul unde beneficiezi de asistență la constatarea daunelor Groupama. Vezi documente necesare pentru constatare➞

Progrămari daune Groupama

Dacă dorești, poți veni la AFSCARS. Suntem un service auto la standarde occidentale autorizat RAR. Ne găsești în Sectorul 3, pe Bd. Theodor Pallady nr. 287. Aici, un expert în daunele auto îți va explica procedura prin care îți poți repara autoturismul avariat în baza asigurării RCA.

Sună acum la 021 539 2341 sau 0743 811 837 și programează-te în service. Poți consulta un specialist daune și pe chat, de luni până duminică între orele 8 – 23.

 

La unitățile reparatoare partenere GROUPAMA poți aștepta mult.

De ce să nu ai dosarul de daune gata în doar 24 de ore?

 

Poți alege să îți repari autoturismul în unitatea aleasă de tine din lista unităților partenere Groupama. Însă noi îți propunem varianta cea mai simplă.

❶ Sună acum la 021 539 2341 sau 0743 811 837 și află cum te putem ajuta. Este primul pas pe care trebuie să-l faci pentru deschiderea dosarului de daună. Fără bătăi de cap, birocrație, timp pierdut și săptămâni de așteptare. Dacă dorești, poți veni direct la service, de luni până vineri între orele 8 – 17.

Vezi TRASEUL PÂNĂ LA SERVICE

❷ Poți deschide un dosar de daune la Groupama dacă:

  • ai fost implicat într-un accident provocat de un asigurat RCA Groupama și din care au rezultat daune
  • ești deținătorul unui contract de asigurare RCA încheiat la Groupama, cu clauza de decontare directă și ai fost păgubit de o persoană care are o asigurare RCA încheiată de unul din asiguratorii autorizați din România.

❸ Cine poate notifica și deschide dosarul de daună:

  • Asigurat / Pagubit
  • Utilizatorul bunului achiziționat în leasing
  • Clientul proprietar al bunului asigurat/avariat
  • Împuternicitul legal al Asiguratului / Păgubitului / Beneficiarului

Avizarea unei daune RCA Groupama

Avizarea daunei se face prin depunerea formularului de constatare amiabilă de accident sau a procesului verbal eliberat de poliție la compania de asigurări a persoanei din vina căreia s-a produs accidentul. Acest pas obligă asiguratorul să deschidă dosarul de daună. Este recomandat ca ambele persoane implicate să se prezinte la asiguratorul părții care se consideră vinovată.

Dvs. aveți obligatia de a permite accesul asiguratorului RCA la bunul avariat în vederea efectuării constatării și dreptul de a se efectua constatarea prejudiciilor de către asigurator în termen de 3 zile lucrătoare de la data avizării sau la o dată ulterioară convenită cu asiguratorul.

 

De ce sa vii la afscars
Cauți tinichigerie auto în Sector 3?

Unitatea noastră are dotări de ultimă generație: banc de centrat și redresat caroserii, tinichigerie și vopsitorie – totul la standarde occidentale. Mașina ta va fi reparată în cele mai optime condiții iar tu te vei bucura din nou de ea într-un timp foarte scurt.

tinichigerie vopsitorie sector 3 bucurestiCauți vopsitorie auto în Sector 3?

Suntem mândri de reputația secțiunii de vopsitorie unde avem doar feedback pozitiv de la sute de clienți care ne-au trecut pragul. Putem amesteca peste un milion de culori, indiferent de cantitatea de vopsea.

Dacă ați fost implicat într-un eveniment rutier pe Autostrada Soarelui (A2) sau căutați un service auto în Sectorul 3 (zona Titan – Theodor Pallady), vă așteptăm cu servicii ireproșabile. Beneficiezi de asistență și programare în service, suport întocmire dosar daună, mașină la schimb (cost suportat de asigurator), notificare asigurator, reparație auto cu piese originale, consultanță juridică în caz de daună și garanție reparație.

 

Acte necesare deschiderii unui dosar de daune

Documentele necesare pentru constatare daune Groupama:

  • Cartea de identitate / buletin de identitate a/al persoanei păgubite sau a/al delegatului
  • Permisul de conducere al persoanei păgubite, care se afla la volan în timpul producerii evenimentului
  • Certificat de înmatriculare al autovehiculului avariat
  • Copie a poliței RCA al autovehiculului vinovat de producerea evenimentului
  • Formularul de Constatare Amiabilă de Accident completat și semnat de cei doi conducători auto sau orice alte documente emise de autorități/ instituții abilitate, din care să reiasă cauzele și circumstanțele producerii evenimentului și culpa persoanei care a produs evenimentul
  • Împuternicire de la societate, în cazul în care mașina este în proprietatea unei societăți
  • Procura în cazul în care nu se poate prezenta proprietarul la constatare
  • Împuternicire de la societatea de Leasing în cazul în care mașina este în proprietatea unei societăți de Leasing

Este important de știut că documentele menționate reprezintă setul minim necesar pentru deschiderea unui dosar de daună. Reprezentanții GROUPAMA își rezervă dreptul de a solicita și alte documente suplimentare, dacă este cazul, în vederea instrumentării și finalizării dosarului de daună.

Soluționarea rapidă a dosarului de daună ține și de alte aspecte precum:

  • accidentul să se fi produs pe teritoriul României
  • prejudiciile sunt produse exclusiv vehiculelor
  • vehiculele implicate în accident să fie înmatriculate în România
  • vehiculele să aibe asigurare RCA valabilă la data accidentului.

Informații utile

Accident cu un vehicul neasigurat

Dacă ați fost implicat într-un accident provocat de catre un vehicul neasigurat sau în cazul unui accident soldat cu vătămări corporale și/sau deces produs de un vehicul neidentificat, BAAR (Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din România) sau asiguratorul la care aveți încheiată o asigurare facultativă va suporta prejudiciile, urmând să recupereze sumele plătite drept despăgubire de la persoana vinovată de producerea accidentului.

La intrarea în service, dacă prin demontarea sau reparația bunului avariat se constată și alte pagube produse ca urmare a accidentului, care nu au putut fi constatate inițial, sau este necesară modificarea soluției tehnice adoptate inițial, asiguratorul RCA are obligația ca într-un termen de 3 zile lucrătoare de la solicitare să întocmească un proces-verbal suplimentar de constatare.

 

Alte despăgubiri în caz de daune auto

În situația în care dumneavoastră, în calitate de persoană păgubită, formulați pretenții de despăgubiri pentru obiecte de valoare (acte, bijuterii etc) sau pentru dispariția sau distrugerea banilor, este important să știți că acestea se stabilesc prin hotărâre judecătorească.

Vătămarea animalelor de companie aflate în autoturism în momentul accidentului

Despăgubirile pentru vătămarea sau pierderea animalelor aflate în vehiculul avariat sunt stabilite pe baza valorii de pe piața locală a animalului respectiv, la data producerii evenimentului, la care se adaugă acoperirea cheltuielilor prilejuite de accident precum cheltuielile cu transportul animalelor ca urmare a vătămării acestora, cu tratamentul, cu spitalizarea, pentru recuperare, pentru proteze și/sau alimentație suplimentară, conform prescripțiilor medicale, probate cu documente justificative și/sau eventuale cheltuieli prilejuite de decesul acestora.

Indiferent de situație, la AFSCARS există întotdeauna o rezolvare. Dacă nu ai găsit răspuns la întrebarea ta, vezi sectțunea de întrebări și răspunsuri sau contactează-ne și îți oferim orice informație de care ai nevoie.