Cauți un service auto agreat Groupama?

Acum te poți programa la constatare daune simplu, rapid și fără griji. Poți face totul online, direct din confortul de acasă.

Adresă service: Bd. Theodor Pallady nr. 287

Notifică o daună prin telefon:

021 539 2341 (program 9 – 17)
0743 811 837 (program 8 – 23)

Conform legislației în vigoare, poți alege tu singur service-ul unde beneficiezi de asistență la constatarea daunelor Groupama.

Vezi documente necesare pentru constatare➞

service agreat groupama bucuresti

La alte unități reparatoare partenere GROUPAMA poți aștepta mult.

De ce să nu ai dosarul de daune gata în doar 24 de ore?

Vino la centrul de constatare cu documentele necesare deschiderii dosarului de daune auto. Suntem un service agreat Groupama unde tu beneficiezi de întocmire dosar, reparație autoturism și mașină la schimb. Poți consulta un specialist daune și pe chat, de luni până duminică între orele 8 – 23.

Poți alege să îți repari autoturismul în unitatea aleasă de tine din lista unităților partenere Groupama. Însă noi îți propunem varianta cea mai simplă.

Sună și programează-te la constatare.

Este primul pas pe care trebuie să-l faci pentru deschiderea dosarului de daună. Fără bătăi de cap, birocrație, timp pierdut și săptămâni de așteptare. Dacă dorești, poți veni direct la service, de Luni până Vineri între orele 8 – 17.

Vezi TRASEUL PÂNĂ LA SERVICE

Poți deschide un dosar de daune la Groupama dacă:

  • ai fost implicat într-un accident provocat de un asigurat RCA Groupama și din care au rezultat daune
  • ești deținătorul unui contract de asigurare RCA încheiat la Groupama, cu clauza de decontare directă și ai fost păgubit de o persoană care are o asigurare RCA încheiată de unul din asiguratorii autorizați din România.
Cine poate notifica și deschide dosarul de daună:
  • Asigurat / Pagubit
  • Utilizatorul bunului achiziționat în leasing
  • Clientul proprietar al bunului asigurat/avariat
  • Împuternicitul legal al Asiguratului / Păgubitului / Beneficiarului
Avizarea unei daune RCA Groupama

daune groupama sector 3Avizarea daunei se face prin depunerea formularului de constatare amiabilă de accident sau a procesului verbal eliberat de poliție la compania de asigurări a persoanei din vina căreia s-a produs accidentul. Acest pas obligă asiguratorul să deschidă dosarul de daună. Este recomandat ca ambele persoane implicate să se prezinte la asiguratorul părții care se consideră vinovată.

Dvs. aveți obligatia de a permite accesul asiguratorului RCA la bunul avariat în vederea efectuării constatării și dreptul de a se efectua constatarea prejudiciilor de către asigurator în termen de 3 zile lucrătoare de la data avizării sau la o dată ulterioară convenită cu asiguratorul.

De ce sa vii la afscars

Unitatea noastră are dotări de ultimă generație: banc de centrat și redresat caroserii, tinichigerie și vopsitorie – totul la standarde occidentale. Mașina ta va fi reparată în cele mai optime condiții iar tu te vei bucura din nou de ea într-un timp foarte scurt.

Suntem mândri de reputația secțiunii de vopsitorie unde avem doar feedback pozitiv de la sute de clienți care ne-au trecut pragul. Putem amesteca peste un milion de culori, indiferent de cantitatea de vopsea.

Dacă ați fost implicat într-un eveniment rutier pe Autostrada Soarelui (A2) sau căutați un service auto agreat Groupama (zona Titan – Theodor Pallady), vă așteptăm cu servicii ireproșabile de tinichigerie si vopsitorie. Beneficiezi de asistență și programare în service, suport întocmire dosar daună, mașină la schimb (cost suportat de asigurator), notificare asigurator, reparație auto, consultanță juridică în caz de daună și garanție reparație.

tinichigerie vopsitorie sector 3 bucuresti