Centru daune și reparații Garanta

Durată constatare: 10 – 30 de minute, Luni – Sâmbătă
Alocare mașină înlocuire fără limită de Km
Timp reparație agreat la intrare în service
Evaluăm daunele acoperite de polița CASCO și te ajutăm cu soluționarea dosarului de daune GARANTA, rapid, fără niciun efort din partea ta, pentru mașinile care se repară în unitatea noastră.

Trebuie să ții cont că avizarea daunelor se face imediat ce ai fost implicat într-un eveniment rutier, indiferent dacă ai fost sau nu de vină.
Centrul de constatare daune Garanta se află pe Bd. Theodor Pallady 287, Sector 3 București.
Poți veni direct cu autoturismul avariat la noi dacă acesta poate rula și nu pune în pericol ceilalți participanți în trafic. Te așteptăm în fiecare zi de Luni până Vineri între 8 – 17 și Sâmbătă între 8 – 13.

Centru constatare daune GARANTA
021 539 2341
0743 811 837
office@afscars.ro
Bd. Theodor Pallady 287
Traseu până la service
Vezi pe hărți Google
Vino cu Waze
PROGRAM SERVICE
LUNI – VINERI: 8 – 17
SÂMBĂTĂ: 9 – 13
Autoconstatare
Evaluarea daunelor auto acoperite de polița CASCO.
✅ Acest serviciu nou presupune evaluarea daunei auto GARANTA acoperită de polița de asigurare, de către un agent Afscars.
✅ Apelați centrul de relații cu clienții prin chat online sau telefonic iar noi ne ocupăm de deschiderea și finalizarea dosarului pentru reparația mașinii dvs.

DISCUTĂ CU NOI PE CHAT
PROGRAMARE TELEFONICĂ
MAȘINĂ DE CURTOAZIE
DECONTARE DIRECTĂ ASIGURATOR
Procedură daune
✅ Pentru început te rugăm să ne suni la telefon 021 539 2341. Un expert în daunele auto îți va spune care sunt pașii de urmat și cum poți avea gata dosarul în cel mai scurt timp.
✅ Dacă nu ai completat constatul amiabil sau ai dificultăți în a-l completa, o poți face la sediul nostru cu ajutorul unui constatator auto.
✅ După ce ne-am asigurat că dosarul este complet, poți lăsa mașina avariată direct la reparat și să pleci cu o mașină de schimb similară cu a ta sau dintr-o clasă superioară.
Trebuie să ții cont că avizarea daunelor se face imediat ce ai fost implicat într-un eveniment rutier, indiferent dacă ai fost sau nu de vină.
Centrul de constatare daune Garanta se află pe Bd. Theodor Pallady 287, Sector 3 București.
Poți veni direct cu autoturismul avariat la noi dacă acesta poate rula și nu pune în pericol ceilalți participanți în trafic. Te așteptăm în fiecare zi de Luni până Vineri între 8 – 17 și Sâmbătă între 8 – 13.

Centru constatare daune GARANTA
021 539 2341
0743 811 837
office@afscars.ro
Bd. Theodor Pallady 287
Traseu până la service
Vezi pe hărți Google
Vino cu Waze
PROGRAM SERVICE
LUNI – VINERI: 8 – 17
SÂMBĂTĂ: 9 – 13
Autoconstatare
Evaluarea daunelor auto acoperite de polița CASCO.
✅ Acest serviciu nou presupune evaluarea daunei auto GARANTA acoperită de polița de asigurare, de către un agent Afscars.
✅ Apelați centrul de relații cu clienții prin chat online sau telefonic iar noi ne ocupăm de deschiderea și finalizarea dosarului pentru reparația mașinii dvs.

DISCUTĂ CU NOI PE CHAT
Un operator îți poate oferi informațiile pe care le soliciți cu privire la constatare, reparație, finalitate dosar de daună.
PROGRAMARE TELEFONICĂ
Programează-te prin telefon sau chat online inclusiv sâmbătă și duminică.
MAȘINĂ DE CURTOAZIE
Îți asigurăm un autoturism cât timp mașina ta se află în service din gama parcului auto de 45 de autoturisme.
FINALIZARE DOSAR
Decontarea finală are loc între asigurator și service iar tu poți ridica mașina reparată înainte de efectuarea plății asigurator-service.
Poți consulta secțiunea de întrebări și răspunsuri de mai jos.
Ce acte sunt necesare pentru deschidere dosar daună Garanta?
Pentru a notifica o daună pe asigurare CASCO Garanta, ai nevoie de următoarele documente:
- Constatarea amiabilă completată cu atenție – se poate completa și în service de către ambele părți implicate;
- Seria și tichetul RCA (sau Cartea Verde, în cazul în care celălalt autovehicul este înmatriculat în străinătate);
- Certificatul de înmatriculare al autovehiculului;
- Cartea de identitate a proprietarului /delegatului;
- Fotocopia permisului de conducere al șoferului implicat;
- Procura notarială, dacă vehiculul aparține altei persoane fizice decât proprietarul;
- Delegație, dacă vehiculul aparține unei persoane juridice (firmă / societate de leasing).
Ce reprezintă avizarea unei daune auto Garanta?
Avizarea daunei auto reprezintă notificarea asiguratorului (Garanta) de către persoana prejudiciată, asigurat sau mandatarii acestora, cu privire la producerea unui eveniment asigurat, însoțită de documentele necesare stabilirii răspunderii asiguratorului RCA.
Pot repara mașina la orice service auto în baza asigurării RCA?
Conform art. 6 alin 8 din Legea nr. 132/2017 vă puteți adresa pentru efectuarea reparației oricărei unități reparatoare de automobile care functionează în condițiile legii fără nicio restricție sau constrângere din partea asiguratorului RCA sau a unității reparatoare auto, care ar putea să vă influențeze opțiunea.
Cât timp durează constatarea unei daune auto?
Constatarea se va efectua de către reprezentantul asiguratorului, între 24 ore și maxim 72 ore de la data avizării. Sau la o dată ulterioară convenită de către părți. Păgubitul permite accesul asiguratorului RCA la autovehiculul avariat și asigură condiții pentru efectuarea constatării.
Primesc mașină la schimb pe toată perioada reparației?
Pe întreaga durată a reparației, puteți avea la dispoziție o mașină de schimb conform condițiilor din polița de asigurare.
