Constatări / reparații daune Hellas Direct

Durată constatare: 10 – 30 de minute, Luni – Sâmbătă
Alocare mașină înlocuire fără limită de Km
Timp reparație agreat la intrare în service

0743 811 837

Evaluăm daunele acoperite de polița RCA și te ajutăm cu soluționarea dosarului de daune HELLAS DIRECT, rapid, fără niciun efort din partea ta, pentru mașinile care se repară în unitatea noastră.

daune generali bucuresti ilfov
  • avizari daune rca bucuresti ilfov

    Trebuie să ții cont că avizarea daunelor se face imediat ce ai fost implicat într-un eveniment rutier, indiferent dacă ai fost sau nu de vină.

  • centru daune rca theodor pallady 287

    Centrul de constatare și reparații daune Hellas Direct se află pe Bd. Theodor Pallady 287, Sector 3 București.

  • service reparatii daune rca bucuresti

    Poți veni cu autoturismul avariat direct la service dacă acesta poate rula și nu pune în pericol ceilalți participanți în trafic. Te așteptăm în fiecare zi de Luni până Vineri între 8 – 17 și Sâmbătă între 8 – 13.

service auto afs cars bucuresti

Constatări / reparații daune cu vinovat HELLAS DIRECT

021 539 2341
  0743 811 837
office@afscars.ro
Bd. Theodor Pallady 287


Traseu până la service
Vezi pe hărți Google
Vino cu Waze


PROGRAM SERVICE

LUNI – VINERI: 8 – 17
SÂMBĂTĂ: 9 – 13

Autoconstatare

Evaluarea daunelor auto acoperite de polița RCA.

✅ Acest serviciu nou presupune evaluarea daunei auto HELLAS DIRECT acoperită de polița RCA, de către un agent Afscars.
✅ Apelați centrul de relații cu clienții prin chat online sau telefonic iar noi ne ocupăm de deschiderea și finalizarea dosarului pentru reparația mașinii dvs.

vopsitorie auto
  DISCUTĂ CU NOI PE CHAT

  PROGRAMARE TELEFONICĂ

  MAȘINĂ DE CURTOAZIE

  DECONTARE DIRECTĂ ASIGURATOR
Vii cu mașina la constatare
Deschidem dosarul de daună pe loc
Reparația mașinii în service
Beneficiezi de un autoturism la schimb
Ridici mașina reparată din service

Procedură daune

✅ Pentru început te rugăm să ne suni la telefon 021 539 2341. Un expert în daunele auto îți va spune care sunt pașii de urmat și cum poți avea gata dosarul în cel mai scurt timp.

✅ Dacă nu ai completat constatul amiabil sau ai dificultăți în a-l completa, o poți face la sediul nostru cu ajutorul unui constatator auto.

✅ După ce ne-am asigurat că dosarul este complet, poți lăsa mașina avariată direct la reparat și să pleci cu o mașină de schimb similară cu a ta sau dintr-o clasă superioară.

  • avizari daune rca bucuresti ilfov

    Trebuie să șii cont că avizarea daunelor se face imediat ce ai fost implicat într-un eveniment rutier, indiferent dacă ai fost sau nu de vină.

  • centru daune rca theodor pallady 287

    Centrul de constatare și reparații daune Hellas Direct se află pe Bd. Theodor Pallady 287, Sector 3 București.

  • service reparatii daune rca bucuresti

    Poți veni direct cu autoturismul avariat la service dacă acesta poate rula și nu pune în pericol ceilalți participanți în trafic. Te așteptăm în fiecare zi de Luni până Vineri între 8 – 17 și Sâmbătă între 8 – 13.

service auto afs cars bucuresti

Constatări / reparații daune cu vinovat HELLAS DIRECT

021 539 2341
0743 811 837
office@afscars.ro
Bd. Theodor Pallady 287


Traseu până la service
Vezi pe hărți Google
Vino cu Waze


PROGRAM SERVICE

LUNI – VINERI: 8 – 17
SÂMBĂTĂ: 9 – 13

Autoconstatare

Evaluarea daunelor auto acoperite de polița RCA.

✅ Acest serviciu nou presupune evaluarea daunei auto HELLAS DIRECT acoperită de polița RCA, de către un agent Afscars.
✅ Apelați centrul de relații cu clienții prin chat online sau telefonic iar noi ne ocupăm de deschiderea și finalizarea dosarului pentru reparația mașinii dvs.

✅ Constatarea se va efectua în service-ul Afscars București de către reprezentantul Hellas Direct, doar cu acordul tău. La cerere te putem reprezenta în relația cu societatea de asigurare pe baza de contract de mandat. Oferim acces la elevator, parcare, internet wi-fi, tehnician disponibil pentru demontare elemente avariate. Efectuăm diagnoză și geometrie.

✅ După constatare, ai dreptul la reconstatare. Vom reevalua constatarea daunei prin dezechiparea componentelor necesare pentru a identifica în totalitate piesele afectate.

✅ Reparația se face cu piese OE, OEM și AM Premium și se decontează direct de către asigurator conform legii în vigoare.
Contactează-ne pentru mai multe detalii.

Close
vopsitorie auto
DISCUTĂ CU NOI PE CHAT

Un operator îți poate oferi informațiile pe care le soliciți cu privire la constatare, reparație, finalitate dosar de daună.

PROGRAMARE TELEFONICĂ

Programează-te prin telefon sau chat online inclusiv sâmbătă și duminică.

MAȘINĂ DE CURTOAZIE

Îți asigurăm un autoturism cât timp mașina ta se află în service din gama parcului auto de 45 de autoturisme.

FINALIZARE DOSAR

Decontarea finală are loc între asigurator și service iar tu poți ridica mașina reparată înainte de efectuarea plății asigurator-service.

Afs Cars
4.8
Bazat pe 317 recenzii
powered by Google
_M&m&M__M&m&M_
16:12 15 Dec 22
Servicii de calitatePersonal amabilMasini bune la schimb pe perioada reparatiei.Sunt total multumit si recomand acest service!
Cosmin ZanfirCosmin Zanfir
10:43 15 Dec 22
“ INCREDIBIL dar ADEVĂRAT !!! “ spune cineva aici. SUSTIN !✌️și argumentez. Am căutat la întâmplare pe Google. Am sunat ( seara aprox.20.30). Surpriza ! Mi a răspuns un domn amabil și … fff bine pregătit . Mi a fost clar ce am de făcut. M-a invitat la sediul lor. A durat cca.30 minute întocmirea dosarului de dauna ( in acest caz un alt domn la fel de amabil și fff bine pregătit). Este vorba despre mașina soției lovită in lateral de un cap tractor(vinovatul). La un moment dat am întrebat : o mașina la schimb este posibil sa primim? Răspuns: desigur in 5 min va aduc mașina in parcare. Ce mașina conduce doamna? Am răspuns : peugeot208. Atunci ii oferim la schimb același model pt a diminua disconfortul. Mașina spălată cu plinul făcut. Ce? Cum? La noi in România? Astfel de management, astfel de educație, astfel de atitudine si capacitate de empatie ?! … DA ! De n ori DA! Am întrebat in ce interval de timp este posibil sa ridic masina. In 2 săptămâni ( exclud sărbătorile legale). Și dacă mai doresc câteva lucrări suplimentare extra asigurare ? Răspuns : nu se modifica termenul de predare. Am zis in sinea mea : sa-i vedem ! Și … i am văzut : fix in 2 săptămâni primesc telefon: “Mașina Dvs este gata, va asteptam sa o recepționați”. Hai sa vedem mi am zis. Rezultatul : IMPECABIL TOTUL 👍. Am văzut: cunoaștere, pricepere și buna executie, intr-un cuvânt - CALITATE. Așadar recomand și in același timp țin sa le mulțumesc încă o data sa le urez spor in tot ceea ce fac și sanatate MAXIMA ! 🤝
Adrian TapuAdrian Tapu
11:53 05 Jul 22
Am avut o mașină la reparat la ei în urma unei tamponări în trafic și, cu toate că reparația a fost plătită de asigurarea celuilalt șofer, față de mine s-au comportat mai bine decât se comportă multe alte service-uri cu clienții care le plătesc serviciile.Ca service, reparația a fost nesperat de bună în condițiile în care o parte din ea a constat în a îndrepta și vopsi o aripă și o bară. Cu toate că nu eram convins că merită demontat atât de mult pentru niște daune atât de mici, au reușit să vopsească și să alinieze aripa corect și nu se văd urme evidente de reparație.Ca operator de centru de daune, s-au ocupat de constatare și de relația cu asigurătorul, eu practic doar completând cererea inițială și lăsând mașina pentru reparație. Înțeleg că nu se pot face constatări la ei decât dacă se face și reparația acolo.Pe durata reparației am primit un Peugeot 308 destul de puțin rulat, o mașină absolut decentă pentru a-mi face treburile în perioada respectivă.Eu am fost foarte mulțumit de serviciile lor, nu pot spune nimic despre prețuri pentru că nu le știu, dar dacă aș avea nevoie să repar ceva pe cheltuiala mea, cu siguranță aș încerca la ei prima dată.
Dragos PatrascuDragos Patrascu
12:12 23 Mar 22
Am luat mașina de la service în dimineața acestei zile.Surpinzător reparația a durat extrem de puțin.Mi-a plăcut enorm profesionalismul atât al agentului ce m-a ajutat cu deschiderea dosarului de dauna cât și a personalului din recepția service-ului. Am primi mașina la schimb pe toată durata reparației iar mașina personala a ieșit impecabil. Recomand cu toată încrederea!
js_loader

Poți consulta secțiunea de întrebări și răspunsuri de mai jos.

Ce acte sunt necesare pentru deschidere dosar daună Hellas Direct?

Pentru a notifica o daună pe asigurare RCA Hellas Direct, ai nevoie de următoarele documente:

  • Constatarea amiabilă completată cu atenție – se poate completa și în service de către ambele părți implicate;
  • Seria și tichetul RCA (sau Cartea Verde, în cazul în care celălalt autovehicul este înmatriculat în străinătate);
  • Certificatul de înmatriculare al autovehiculului;
  • Cartea de identitate a proprietarului /delegatului;
  • Fotocopia permisului de conducere al șoferului implicat;
  • Procură notarială, dacă vehiculul aparține altei persoane fizice decât proprietarul;
  • Delegație, dacă vehiculul aparține unei persoane juridice (firmă / societate de leasing).
Ce reprezintă avizarea unei daune auto Hellas Direct?

Avizarea daunei auto reprezintă notificarea asiguratorului (Hellas Direct) de către persoana prejudiciată, asigurat sau mandatarii acestora, cu privire la producerea unui eveniment asigurat, însoțită de documentele necesare stabilirii răspunderii asiguratorului RCA.

Pot repara mașina la orice service auto în baza asigurării RCA?

Conform art. 6 alin 8 din Legea nr. 132/2017 vă puteți adresa pentru efectuarea reparației oricărei unități reparatoare de automobile care funcționează în condițiile legii, fără nicio restricție sau constrângere din partea asiguratorului RCA sau a unității reparatoare auto, care ar putea să vă influențeze opțiunea.

Cât timp durează constatarea unei daune auto?

Constatarea se va efectua de către reprezentantul asiguratorului, între 24 ore și maxim 72 ore de la data avizării. Sau la o dată ulterioară convenită de către părți. Păgubitul permite accesul asiguratorului RCA la autovehiculul avariat și asigură condiții pentru efectuarea constatării.

Primesc mașină la schimb pe toată perioada reparației?

Pe întreaga durată a reparației, puteți avea la dispoziție o mașină de schimb conform condițiilor din polița de asigurare.

informatii daune auto generali
 
Ai deja emisă nota de constatare?
 
✓ Te așteptăm să introducem mașina în reparație și tu să pleci cu altă mașină la schimb.
 

Sună sau discută cu noi pe chat.

✆ 0743 811 837